Pizza med popcorn...


Konstig dröm jag hade förra natten. Jag var i Stockholm igen (eller jag tror i alla fall att det var Stockholm, för det var många öar och så :D) och hängde med Steffie, Jennie och Robban. Och vi väntade på att två andra vänner skulle komma. Det störiga är att jag inte kan komma på vilka det var, det kan ha varit Jennies kompisar Rebecka och Willem, men kan lika gärna varit Reidar och Loella lr någon annan. Men i alla fall så väntade vi mitt i natten på en brygga någon stans, för dom skulle komma i en båt, och sedan skulle vi åka till en annan ö i Stockholm och käka pizza. Men det drog ut på tiden så jag la mig ner på bryggar medan vi väntade, och somnade såklart. Sen när jag vaknade var jag i mitt rum (jag vet att det var mitt rum, men inte om det var på Ågesta, i Lönneberga eller i någon lägenhet jag kunde ha haft :P) och så berättade Robert att jag hade somnat och dom hade inte velat väcka mig så dom hade burit mig till pizzerian. Och där hade alla käkat pizzor men det var ingen vanlig fyllning på utan bara degen, tomat, massor av popcorn och ost. Tydligen var den väldigt hög! ;) Sen hade dom åkt hem och tagit med mig och lagt mig i min säng, och jag hade sovit på tunnelbanan och allt! :D Jag tyckte såklart det var jättesnällt att ta hand om mig, men jag var samtidigt ledsen för att jag hade missat hela kvällen...

Konstig dröm va? Jag är konstigt! Nu ska jag gå o sova, eller försöka sova. Känner mig pigg, men måste sova för jag ska gå upp 6:00 som vanligt och åka till jobbet på industrin :P En hel ny vecka! Det kommer bli jobbigt, eftersom jag inte riktigt kommit in i det än.  JUSSTE! BAJS! Måste fixa matlåda nu! hade glömt det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0