Jullov!

Nu har även jag jullov! Imorgon åker jag hem till Sverige för att fira jul i lilla Lönneberga! Det ska blir riktigt härligt att komma hem, träffa familj och vänner, kunna prata svenska, äta svensk mat och så vidare. Jag har längtat mycket till att åka hem och fira jul, men samtidigt blir det ju också så att man kommer mer och mer in i sin nya vardag så jag har egentligen inte ett stort behov av att åka till Sverige. Nu känner jag ju folk här, och allt känns mer hemmavant. Men jul och nyår firas klart bäst i ett land där man har snö och kallt! 
 
Flyget lyfter redan 7:15 imorgon, vilket innebär att jag måste åka otroligt tidigt hemifrån imorgon. Faktiskt så tidigt att det inte går pendeltåg till flygplatsen, utan jag måste ta nattbuss. Men jaja det ska nog gå bra! 
 
Svårare var det med packningen! Jag ska bara ha med trombonen och handbagage hem så jag har verkligen fått tänka igenom vad jag packar med hem, och som vanligt funkar pressningsmetoden bra! Kom bara att tänka på när jag skulle till London 4 dagar. Då tog jag med min stora fetingväska som jag hade fyllt! Och nu ska jag vara borta i drygt två veckor och klarar det med ett handbagage! Är jag inte duktig? *klappar mig på axeln*
 
Men för att få med de kläder jag vill ha med hem kommer jag gå med dubbel uppsättning kläder imorgon =) Det kommer bli varmt men det är det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0