Blluueeäää

 
 
En gång i tiden hade jag en ljudfil med en person som spydde, som skulle passat otroligt bra att ha här. Jag hade döpt om ljudfilen till "adagio" och skickade den till folk på msn (ja det var på den tiden man använde msn!!) som trodde att det var ett fint musikstycke, och blev otroligt chockade över mycket verklighetstroget och frånstötande kräkljud! Tyvärr har jag inte kvar den ljudfilen längre så ni får själva försöka framkalla kräkljud från era minnen. 

Jag hade ingått ett löfte med mig själv om att jag aldrig skulle spy igen, och hade hållit mig till det i 12 år! Men nu har tillslut magsjukan, alternativt matförgifningen, kommit till mig och tvingat upp maten som jag lagt ner energi på att göra! Oförskämt tycker jag att inte uppskatta det jag tilllagat, men sjukdomar är inte särskilt uppfostrade!
 
Det är mycket möjligt att jag bara har ätit något som inte ville stanna i magen, men för att vara säker är jag i karantän på mitt rum idag. Det visar sig att det inte finns särskilt mycket där att göra. Speciellt inte eftersom jag har användt upp min internetkvot så internet är för långsamt för att kunna kolla youtubeklipp eller annat.
 
Dessutom har jag egentligen ett rep just nu med en trombonensemble och en trombonsolist som är solotrombonist i Strasbourgs symfoniorkester. Det var viktigt för vi har konserten nästa vecka och vi har inte övat med solisten än, och dessutom hade jag sett fram mot det, så det suger att inte kunna vara med. Jaja, jag får väl sitta här och häcka! Det finns en risk att det blir mer än ett blogginlägg idag p.g.a. uttråkning. Men det får ni leva med!
 
Ps. Jag själv tycket myyycket synd om mig och om ni har något speciellt för er får ni gärna också göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0