Vardag i Sverige

Jag älskar vinter, och idag var vintern som bäst. Sol, inte extremt kallt, men ändå tillräckligt för att det inte ska bli blaskigt och blött, och frostvita träd! Härligt! 
 
I övrigt går vardagen i Sverige bra. Konserten i Sundsvall i lördags gick bra. Det var kul att spela och dessutom fick jag ju ganska bra betalt så jag är helt nöjd! Tjajkovskij är ju bara en stjärna! Det är inte mycket han har skrivit som inte blivit riktigt bra. Helen Sjöholm är inte heller så dålig. Hon sjunger otroligt bra måste jag säga! Och dessutom var hon glad och trevlig, vilket alltid är ett pluss!
 
Igår hade Cicci sin inflyttningsfest i Fiskis. Förutom att äta och spela Alias han vi med att diskutera huruvida det finns tjej- och killfärger, det dåliga med kvotering, SD's brister, Vänsterns brister o.s.v. Jag var helt enig med mig själv i alla frågor!
 
Idag har jag också fått inskolning till vikariejobb i KMH's notbibliotek. Det verkar ganska soft! Handlar mest om att plasta in nya böcker och noter och se till att allt går till som det ska i biblioteket. Så jag ska vicka några timmar då och då och få in lite pengar. 
 
Om ni undrar varför jag inte bloggar så mycket och varför jag inte lägger upp fina foton från Stockholm beror det första på att jag inte har haft tid och ork att blogga och det andra på att jag lämnat tillbaka "min" älskade kamera till ägaren. Så bilderna ni får se här på bloggen är tagna med mobilen, men jag har tänkt köpa en riktig kamera så förhoppningsvis ska jag kuna ta riktiga bilder snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0