Guldfirande

Det kändes bara sååå bra när Sverige vann VM-guld! På hemmaplan dessutom! Det är första gången någonsin för Sverige, och första gången på 26 år för något land, om jag minns rätt. Extra härligt är det eftersom det gick lite knökigt i början och många sågade dem. Vinsten måste ju naturligtvis firas och en fin tradition är att dra till Sergels torg när Sverige vunnit något stort, så jag drog dit. Tyvärr kom jag direkt från en brassturné så jag hade med mig min trombon, ett eufonium, en resväska, en annan väska och en resegarderob. Jobbigt att släpa på och inte mycket dansande för min del. 
 
Jag filmade lite med mobilen också
 
Idag var den riktiga hyllningen till laget, i Kungsträdgården. Tyvärr kunde jag bara vara där ca 15 min, och det var så mycket folk så jag såg inte spelarna men jag var med och hurrade i alla fall! =)
Härligt att folk visar uppskattning! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0