Hat på Billing

Jag vet inte hur många här som har kollat på robinson, men jag har gjort det. Inte senaste avsnittet än, men jag vill få ut lite agressioner innan:D För ända sen programmet börjar har jag hatat Erik Billing. Han ska hela tiden sitta och kommentera hur alla är, hur dom fungerar socialt och hur dom tänker... han tror att han vet ALLT men egentligen gör han verkligen inte det. Och sen försöker han skapa TV-dramatik. Som när han sa "först var det en rolig utflykt, nu är det flugornas herre.... " Han hade kunnat säga bara att det var skit, men näe, han ska ta exempel och lägga på sin "tv-dramatiska-look". Eller när Linda frågar om han verkligen skulle slå någon "Jag slåss ALDRIG, men skulle dom släppt mig skulle dom åka på stryk", Linda "Men du skulle väl inte döda dom i alla fall?" Så sitter Erik och kollar in i kameran och försöker se mordisk ut och säger ingenting... 
Och sen klagar han på att mika är ytlig och tänker på utseendet... HAN BORDE tänka lite på utseendet själv! Asså, man kanske inte ska ha rött hår och metall över allt som han kan hitta. Jag håller med Mika, hur fräscht är det?! 
Näe jag tycker bara han är otroligt egocentrisk och jobbig, hoppas han blir utröstad snart!!
 

Asså jag bara älskar Ant & Dec... dom är så sköna:D Även om det inte är jul så älskar jag den här videon:D
Åh jusste ja! Jag har typ gjort klart projektarbetet nu! Ska korrekturläsa och sen fixa in lite ljudfiler.. men annars är det klart.. fast jag har fått jobba sinnessjukt mkt med det för ALLT, och då menar jag ALLT har cepat sig när jag skulle montera så bilder och formler flög hux flux...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0