Äntligen kommit in i det!



Nu känns det som jag kommit in i allt lite mer. Jag gillade skolan och lärarna och klasskompisarna också redan från början, men ja måste erkänna att det inte helatiden varit toligt, för jag är van att gå i klass med andra nära kristna vänner och träffa kusiner, familj och vänner varje dag! Jag har ju faktiskt aldrig någonsin innan haft en hel dag utan att träffa nån av mina kristna vänner... ganska sjukt men jag insåg det här!=)
Men nu har jag som sagt kommit in i det lite mer, det är riktigt kul här egentligen. Jag har spelat trombon 2h idag ungefär och igår me, vill inte spela mer just nu för vill inte överanstänga läpparna, men det känns skönt att komma in i nån rutin där jag spelar mkt.

Egentligen borde jag utnyttja mer här, det finns ett fint gym här! Jag lovar det är no lika bra hagadals, och gratis och när!:D och dom har också fina joggingspår, måste bara komma till att utnyttja dom. Än så länge har jag haft så mkt att fixsa med biljetter och körskolan o blabla, och sen har jag slösat en hel del tid framför datorn och tv'n:P

Imorn drar jag hem över helgen och spelar två konserter... ska bli kul, så åker jag upp igen på måndag morgon tidig!
Vi hörs/Thobias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0