Samtal med kungen



Igår såg jag flera gamla klipp på svt med kungen och kungafamiljen, bland annat det klippen som bilden här är tagen ifrån vid HM Carl XVI Gustav Bernadotte och HM Silvia Sommerlaths förlovning. Dom såg verkligen bra ut!! Jag tycker att dom fortfarande gör det, men det är ju annorlunda när dom är unga. Ni kan föresten se lite roliga klipp med dom här
http://svt.se/svt/road/Classic/department/602/jsp/Render.jsp?d=112264&lid=puff_1652106&lpos=extra_0

Hur som hellst var jag väl uppfyld av kungatankar för när jag sov sen drömde jag att jag träffade kungen och fick snacka med honom! Han var hur trevlig som hellst, och jag berättade balnd annat för honom att jag sett lite klipp om dom dagen innan, bland annat när dom gjorde korv och Madeleine ropade "MERA KÖTT MERA KÖTT". Han var såhär lagom förnäm, absolut itne högfärdig på något sätt men ändå höll på sin värdighet, och kunde göra det samtidigt som han pratade med mig och skämtade och så...
Men tyvärr var det ju bara en dröm!:( Jag skulle så gärna vilja få tala med honom!

LÄNGE LEVE KONUNGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0