Puss på onsdag!


Bra bild va? Jag lovar att minst fem personer sitter o muttrar för sig själva, och tycker jag borde valt en annan bild!;) Jätteroligt tkr jag! Och det ser ju jättemysigt ut för dom haha!
Men jag vill istället kyssa onsdagarna, för dom är så sjukt härliga! Bara en lektion på hela dagen, en körlektion! Egentligen skulle jag gå upp öva trombon innan frukosten, men den här morgonen kändes det som jorden och pluto skulle gå under om jag gick upp. Och vem vill det? Så jag sov till frukosten. Men sen efter kören tog jag ett skönt långt övningspass med trombonen! Och sedan sov jag nån halvtimme (för jag va så svinigt trött!) till lunchen... grymmt skönt. Ni vet när man nästan bara halvsover, med kläderna på och musik i bakgrunden.
Och efter lunch har jag bara övat något till pass, suttit med tända ljus och druckit kaffe med Robban o Jenny, o lyssnat på Sjostakovich (ryska namn borde förbjudas!!), o spelat lite, o.s.v. Det är så avslappnat och skönt, och dessutom har det gått ganska bra att spela idag!
Och sen på kvällen åkte jag till järvstaden eller vad det nu heter, där Andreas och Hildegunn bor, och hade bibelstudium! Trevligt och givande! Johan burman har ju också flyttat ner till stan! Härligt, och stort välkommen! (vet ni att man skriver välkommen men välkomna? Roligt va?;P) Jag älskar att vi äter mat och umgås osså vid bibelstudierna så det inte bara blir åka dit, ha bibelstudium och åka hem.

Sååå, nu kanske ni förstår varför jag vill pussa onsdagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0