Student snart!

Jag vet att jag inte skrivit på skitlänge! Dåligt Tehå!
Jag har nyss haft min sista franska lektion :( Men jag kommer i och för sig fortsätta sen när jag går på KTH, men det gäller att hålla igång med läsning och så nu, så jag inte glömmer nånting! Men kurs efter kurs avslutas och nu är det faktiskt bara en vecka till studenten!! Sen kommer det aldrig med bli plugg på samms sätt... men det är ju inte bara positivt.

Negativt

  • Jag har trivts jättebra i klassen, och kommer antagligen aldrig mer få en sån klassamanhållning i fratiden 
  • Även om jag inte vill kommer jag säkert tappa kontakten med klasskompisarna
  • Det trygga och enkla "gör-som-lärarn-vill" försvinner. Nu måste jag ta beslut och klara mig själv!:O
  • Det ska bli kul att flytta, men det kommer inte bli billigt, och jag måste göra mat, diska och tvätta själv :S
  • På KTH kommer det lugnt bli mer plugg än jag haft hittils

Positivt

  • Jag är FRI! Jag kan göra vad jag vill!
  • Jag ska flytta till Stockholm!=) 
  • Jag får läsa en utbildning som inte innehåller ämnen som jag hatar, typ svenska och biologi
  • Jag börjar "riktiga livet"! 

 Men vare sig jag tycker det ska bli kul eller inte så kommer jag ta studenten! Fast det ska bli roligt! Jag ser jätte mycket fram emot dan, det är efteråt jag kommer längta tebax ;)

I sommar är jag mycket ledig så om jag bara kommer ihåg och ids (ibland är jag för lat:P) kommer jag ha en uppdaterad blogg... följ den gärna=)

Pöss på er alla!
/Tehå


Kommentarer
Postat av: Julia

Fy vad härligt att ta studenten. Jag har ju MASSOR av år kvar. Närmare bestämt 4 år :S

Men men man får försöka se på det positivt. Även fast det är VÄLDIGT svårt. :)

2009-05-31 @ 20:26:20
URL: http://lillsmeten.blogspot.com
Postat av: Thobiaxs

Fyra år är ju ingenting! De går snabbt ja lovar!=)

2009-06-11 @ 17:47:17
URL: http://teha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0