Intensiv helg!



Den här helgen har varit jätterolig men väääldigt intensiv! Jag har åkte fram och tillbaka genom Stockholm hela helgen. Idag var vi först på en gudstjänst på Lutherska vid Norra Barntorget, och efteråt var det fika som vanligt och bibelstudium också. Det var ganska många där idag, för några från norrköping hade åkt upp och flera av Nilssons eftersom Martin hade finalkonserten eller festkonserten idag. Så efter bibelstudiet gick vi och åt mat alla ungdomar, och sedan var det Martins konsert i Berwaldhallen.
Jag tycker dom spelade riktigt bra! Och säga vad man vill, det är stiligt med uniformerna och enhetligheten. Jag gillar det, men skulle själv inte trivas i lumpen tror jag inte. Jag ångrar inte att jag sa att jag hade psoriasis, men vissa delar skulle jag naturligtvis vilja ha... d.v.s. brassbandet;)
Sen åkte jag tillbaka till Cicci, där jag var (som oftast på helgerna), och åt kvällsmat, för att sen åka hem. Och på tunnelbanan till Farsta strand träffade jag Rakel f.d. Burman och Filip. Dom bor i Farsta strand, men hur stor chans var det att vi skulle hamna i exakt samma vagn?:D Men jag snackade med dom hela resan, det var roligt!=)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jätte kul att du träffade mina kusiner.. :)

2009-11-15 @ 23:32:29
URL: http://frudanmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0