Lat?



Är det för att jag är lat som jag skriver här så sällan? Nja, kanske lite men mest är det för att internet ofta är så segt att det inte ens går! Det är nån nisse här som laddar häcken av sig, och jag tror jag vet vem det är för han har 140 gig långfilmer och 34 gig serier på sin dator, kan jag se på nätverket! Menmen nu funkar internet ganska bra för tilfället!
Den här veckan har jag haft 3 konserter, massa lektioner och varit inne i stan varje dag tror jag. Fullt upp sas. Men det har varit en rolig vecka! Har inte kännts segt eller så. På konserten som vi spelade i Tacksägelsekyrkan i Trångund i tisdags var det tyvärr bara 8 i publiken... pinsamt! Och det var synd för konserten var bra, bra stycken, och vi hade laddat för de! Menmen, inte så mkt man kan göra något åt.
Igår spelade vi först samma konsert som i tisdags, fast som lunchkonsert här på Ågesa, och sedan skulle jag spela en konsert vid Pormovering och proffesorinstallation i Stadshuset. Det var snoffsigt värre, egentligen skulle alla vi i orkestern ha frack eller långklänning, men om man bara hade kostym var det ok, med en fluga till. Och så spelade vi massa musik och doktorer o proffessorer fick diplom i stipendier o sån skit. Men sen när vi satt där och repade innan konserten sa dirigenten "och som vanligt (orkestern spelar där varje år, men först ggn för mig) tv-sänds detta, så se till att ni ser glada ut och alerta ut"... Lite kul att det tv-sänds, men jag vet inte vilken kanal, vilket program eller vilken tid...:P

Näe nu ska jag ta min tvätt i tvättstugan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0