Helg hos Cicci!

Jupp helgen ska tillbringas hos Cicci i Täby! Jag träffar inte henne så ofta även om vi båda bor i stockholmsområdet, för hon bor i helt fel ände! Det tar typ 1h 20 min mellan oss, först buss, sen gröna tunnelbanan, sen röda tunnelbanan, sen kort med buss, och sen roslagsbanan! Helt sjukt mkt byten, men jag har som blivit van vid det nu så jag bryr mig inte.

Lyssna in den här! Den är fin faktiskt! Lite speciell, men ändå fin! Ni får gärna heja på mig lite för jag har typ bestämt mig för att försöka satsa på musiker, åtminstone satsa tills jag märker att det inte går!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstod lite av franskan. Kul blogg du har, Thobias. Nu har jag äntligen hittat hit. Hihi.

Karin hjälpte mig. Lycka till m studierna!Kram Margareta B

2009-09-11 @ 11:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0