Buhuu...


Jag får damp! Min blogg har krånglat massa!
 Men det är inte därför det är buhuu, utan det är buhuu för att jag idag fick veta att jag inte kommer komma in på musikhögkolan i höst. Jag är godkänd på alla delar, så skulle för den skull kunna komma in. Men av nån anledning tog dom bara in en trombonist i år! Jag trodde faktiskt dom skulle ta in åtminstone två eftersom vi var ovanligt många som sökte i år. Och dessutom frågade Susanna Håkan förut hur många dom skulle ta in och han sa "jag vet inte, tre kanske", så jag blev förvånad måste jag säga! Och nu blev jag tredje reserv. Det är inte OMÖJLIGT att jag kommer in, men jag tror det krävs att dom innan mig dör. För han som kom in bor i Stockholm och har pluggat lärarlinjen på musikhögskolan i 4 år, så han byter bara linje.

Så för mig blir det LMH i höst. Och jag tror jag kommer trivas bra där, men ju länge tiden har gått har jag bara mer och mer velat börja på musikhögskolan. Det jag är rädd för är att jag inte har självdiciplinen att öva så mycket som jag borde på LMH. Ni få gärna ringa eller skriva och tvinga mig att öva mer, och ge mig dåligt samvete, för om jag inte övar kanske jag får ge upp hela min dröm om att bli musiker och det vill jag inte!! Dessutom vill jag inte lämna Stockholm! Jag gillar verkligen Stockholm!=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0