VILL HA VILL HA!!!

Har ni sett den senaste mobilen från Sony Ericsson eller? Xperia - X10. Helt otrolig tycker jag att den verkar, och har läst flera recensioner från användare och nästan alla har varit jättenöjda. Alla utom en av dem har sagt att den varit bättre än deras tidigare iPhone. Den är tydligen snabb, har en bra och härlig skärm, lätt att använda. Det enda negativa jag sett är att en del av dem tycker kameran är dålig i mörker, men flera har också tyckt den varit bra, och att touchskärmen är lite seg ibland. Men de som tyckt det har tidigare haft iphone, och vad jag hört ska just iphones touchskärm vara de bästa. JAG VILL HAAAA! Ge mig den och du är min favorit för alltid!

Kommentarer
Postat av: Anonym

pissråtta

2010-04-21 @ 20:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0