Morbror x2


Japp det stämmer! Jag ska bli morbror igen! Och gissa vem som ska få barnet? Näe, inte Krille... det är Thess igen! På julafton när vi delade ut julklapparna hade Thess o Michael lagt ett paket som de stod att det skulle öppnas sist och att alla skulle kolla när det öppnades. Och det var ett papper där det stod "God jul från oss", och så var det en bild på thess när hon satt i soffan o Michael o Nicholai la huvudet mot hennes mage. Men jag fattade inte:D Jag tyckte de såg ut som att dom bara lutade sig mot henne för att få komma med på bilden du vet typiskt fjortisbild!=) Men så sa nån "Då får vi se om det blir en flicka den här gången", o dåå äntligen fattade jag! Seg tehå!
Men det ska hur som hällst bli jättekul att få bli morbror igen! Jag gillar att ha syskonbarn! Dom lär känna en o man får leka me dom o så, men man slipper natta dom, o byta blöja o så!=)


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Åååååhhh!!!! KULIGT!!

2010-01-04 @ 13:47:58
URL: http://coccornelia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0