Pepp på LMH



Idag fick jag papperna från LMH, och plötsligt blev jag pepp på att gå där och började längta dit. Innan har jag vetat att jag förmodligen kommer gilla att gå där för det är egentligen perfekt för mig, men jag har inte längtat så mycket dit, utan det har mer bara varit, ok jag ska dit, så är det...
Men nu har jag fått mer information, lite schema för dom första dagarna, och en deltagarlist. Tyvärr är det bara jag, Louise och Martin från Sverige. Men det är en norsk tjej också och två från färöarna, och så 34 danskar lr nåt sånt. 40 elever totalt på hösten. Ganska lagom ändå får jag säga, för det kommer förmodligen bli fler på våren, det är alltid fler på våren av någon anledning. Och så har jag fått datumen för utlandsresan i höst, 14 oktober åker jag till Turkiet. Och sedan på våren ska vi åka till Israel.
Jag är fortfarande rädd att jag inte kommer vara så flitig med trombonövandet som jag vill, men jag får tvinga mig till det och ni får hjälpa till att påminna mig och gärna ge mig dåligt samvete och så =) Det måste gå bra helt enkelt...

Annars kan jag säga att jag jobbar vidare på industrin. Det är inte roligt det kan jag inte påstå, men jobbar ändå hellre där än på stenstures. Här är det inte lika slitsamt för kroppen, inte riktigt lika tidiga morgnar och framför allt högre lön. Men ett stort hjälpredskap är min mp3-spelar på mobilen. Jag har skaffat ljudböcker att lyssna till. Idag hörde jag en stor del av "En ledig man" av Jamel Hamou, bokföretaget ger ut ljudboken gratis till nedladdning på internet: http://www.efron.se/index.php?option=com_content&task=view&id=110&Itemid=26 
Den var faktiskt asbra tycker jag! Föll mig helt i smaken, ni borde lyssna på den eller läsa boken, verkligen! =)
För övrigt är ni fett med dåliga på att kommentera blogginläggen, jag ser att en del läser, men ingen kommenterar! Skärpning! ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

det är bara att börja längta!

inte så länge kvar och otroligt mysigt med "bara" 40 elever! Än om de är ganska lite för LMh...

3 svenskar är super, ni blir ett bra svenskateam :0)



2010-06-17 @ 14:47:32
URL: http://frudanmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0