slut på Ågesta



Jag är så löjlig! Jag har länge varit beredd på att det snart är slut på Ågesta och att alla kommer spridas till olika ställen i Sverige (och jag i Danmark) men ändå så är jag helt knäckt nu när Jennie och Robert åkt :/ Det har absolut inte varit enbart positivt på Ågesta, det har varit lite för mycket intriger, missförstånd och sånt. Men ändå så har jag trivts jättebra här, spec sista halvåret när jag hängt med Robban, Steffi och Jennie hela dagarna och nätterna :P
Asså att få ägna hela sitt liv åt att spela trombon och piano, umgås med toppenkompisar, gå på konserter, gå på bibelstudier och gudstjänster o.s.v., är ju en jättebra lyx!

Och som säkert dom flesta av er vet är jag ett flockdjur och trivs bäst bland mycket folk, och här har det ju i princip alltid funnits något att vara med från 06:00 till 02:00, det passar mig jättebra! Men så nu har helt plötsligt mina närmsta vänner åkt hem. Jag trivs bra med dom andra också, det gör jag verkligen men inte lika bra som jag trivs med robban o jennie. Och det värsta är att jag inte vet säkert att jag träffar dom igen. Jag och Robert har bestämt att vi ska hitta på lite saker i sommar. Men man vet ju aldrig om det bara är en artighetsgrej, ni vet. Fast jag är då fullt serriös och hoppas verkligen vi gör det! =)

menmen, är iaf helt nere just nu, så ni får gärna ringa, smsa, mejla eller chatta med mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0