Milspåret



Idag såg jag ett avsnitt av "how I met your mother" när Marshall bestämmer sig för att springa New York marathon. Och jag blev fetpepp på att också bestämma något lopp jag ska springa och sen öva för det, fast naturligtvis inte ett marathon, det är alldeles för långt. Men hur som helst kollade jag på internet vad det fanns för lopp i Stockcholm, och det finns många som verkgar roliga, men jag var upptagen många av dom. Men milspåret verkade kul och vad jag vet kan jag den dagen.

Som ni hör på namnet är det en mil man ska springa och man får en exakt tidtagning för varje person. Det kostar i och för sig 200kr för en student, men man får en t-shirt också och jag har kollat på flera andra lopp och alla kostar ungefär så mycket, om inte mer. Men fatta vad kul att spinga när man har något mål. Nu ska jag öva den här våren och vet att målet är 25 maj, 19:00! Det är ingen av er som vill haka på? Det skulle vara kul att va fler som sprang loppet. Om ni kommer till Stockholm kan ni få bo hos mig på Ågesta.

http://www.milsparet.se/start/index.cfm

Där kan ni kolla mer om spåret och amäla er. Och nedan ser ni karta över loppet =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0