Sportlov slut...



JAJA, jag vet att det är gammal bild. Från feb förra året faktiskt, men jag har inge nån ny!=)

Lovet har varit lite upp och ner. Ska jag vara ärlig var jag inte pepp på att åka hem alls i början, bara för att jag haft så kul på Ågesta innan. Men bra ändå att jag åkte hem! Det har varit askul att få träffa folk här igen, har träffat folk varje dag tror jag och det är jättekul verkligen.
I tisdags åkte jag med Gabbe till Kalmar, och det var en helt egen historia med problem att starta bilar och stress o panik o allt sånt! Men kul ändå att åka med dit o få snacka me honom. Sen visade det sig att det inte var fel på bilen, utan behövdes bara ett chip från en annan nyckel. Så egentligen blev det stress o panik i onödan :D

Igår hade vi ungdomssamling också, och spelade en del spel och så efteråt. Och gissa om jag blev förvånad när Joel f.d. Hansson satt i soffan när jag kom dit! Det hade jag inte väntat mig, men kom på sen att han ju får bibelskola i M-lund, så inte så konstigt egentligen. Askul o träffa honom igen, det var ju några år sedan :P Och jag vet inte om jag behöver nämna vem som vann på ticket to ride?;) Haha.. nä, faktiskt var jag inte så bra, vann med ruggit liten marginal, och hade lite tur... men kul ändå. 

Och idag kom Mattias och Gabbe hit och vi spelade lite spel och så. Om ni inte märkt de gillar jag spel;) Och Mattias har bestämt sig för att plugga sin utbildning i Uppsala! Bara 5 mil från Sthlm lr nåt, så vi kan absolut träffas ibland då... och Daniel kommer ju plugga i Sthlm så det kan bli riktigt skoj. Synd bara att inte Gabbe o Natte är så pepp på att komma till stan :S

Men allt de där va en del av det roliga. Det tråkiga har varit sommarjobb och ångest med det. Jag vet inte varför men varje år jag ska söka sommarjobb får jag värsta ångesten, det finns inget som jag tycker är så hemskt som det... Och det blir ju inte bättre av att det finns så få sommarjobb. Jag ringde till några och fick nej, och sen har jag åkt runt i Hultsfred och vimmerby och snackat med jättemånga och det har inte verkat jätteroligt att jag får något jobb, men jag tänker inte ge upp. Nu ska jag skriva ihop ca 10 cv (ja naturligtvis använder jag samma med vissa ändringar:P) och det vet jag knappt hur jag ska göra, så det är ny ångest på det! 

Menmen, vi får se hur det blir!

PÖÖÖÖSSSS 

Kommentarer
Postat av: cornelia

Jag förlorade...

2010-03-07 @ 14:22:01
URL: http://coccornelia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0