Turkiet nästa!



Ok det var ett tag sen jag skrev här men ska jag va helt ärlig ligger inte bloggen på högsta prioritet just nu :P Man kan se lite på bloggen om det händer mycket roligt eller om et är tråkigt, när jag sommarjobbade på industri (tråkigt asså) skrev jag blogg väldigt ofta, och nu när jag är på lmh (roligt) är det inte så ofta. Nämmen allt är bara bra här. Jag trivs jättebra och gillar klassen hårt. När vi började var vi 4 som tänkt gå 10 månader, och nu är vi 12 som anmält oss till det och det är ganska många som överväger... det visar ändå lite att folk trivs här =) Det enda som är lite störigt är väl att jag inte är så bra på att snacka danska. Jag snackar hyffsat mycket danska nu, inte med dom som är väldigt bra på att förstå svenska, men annars brukar jag försöka. Men asså det är inte lätt att uttala! Dom har 2340982398 olika uttal av varje bokstav som gör mig galen! :D

Men iaf! Imorrn så åker vi till Turkiet och ska va där en vecka. Jag tycker det ska bli jättespännande för jag har ju aldrig varit längre bort än Paris. Jag tror det kommer bli en fetbra vecka där nere, men jag får väl rapportera efteråt.

Men annars kan jag bara säga att det sker mycket här, sena kvällar, tidiga morgnar = lite sömn! Som det ska va ;) kolla bilder på facebook

PÖÖSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0