Så har jag 10 v jobb att se fram emot =)



Ja, i morgon är det alltså dags att börja på sommarjobbet! Jag kommer som det ser ut nu jobba från 13 juni, till 19 augusti. Förhoppningsvis får jag ledigt två dagar nu i Juni när jag tänkt åka till Danmark, men annars ska jag jobba hela sommaren och arbeta av en stor del av min skuld. Jag försökte ju få jobb i Köpenhamn, för det hade kunnat vara kul att bo där i sommar och hänga med Anton och några andra vänner från LMH. Men jag fick tyvärr inget jobb där, så jag sökte på Finnveden också, där jag arbetade förra året. Det är kanske inte världens roligaste jobb, men jag tjänar pengar och jag tycker chefen är bra, och arbetsmiljön känns också bra. Så jag klagar inte! Jag har laddat mobilen med ljudbok och musik så jag är redo för att börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0