PSG och Zlatan för hela slanten

Äntligen fick jag sett en match med PSG på Parc des princes. Jag hade taggat hårt för att få se Zlatan spela, och var lite nervös att det skulle komma något typiskt, "Zlatan skadad - tvingas avstå från match", i tidningarna. Men det gjorde det inte! Han spelade hela matchen, gjorde ett mål och låg bakom 3, så han fick klart godkänt. Det är klart, jag ville mest se PSG spela för att Zlatan spelar där, men automatiskt man ju börjat hålla på laget när man nu bor i Paris och är svensk, så det var riktig glädjestämning när de vann med 4-0!
 
Ser ni svenska flaggan på bilden här? Kändes bra att det fanns fler svenskar på matchen =)

Men jag frös som en gris! Temperaturen låg kring nollan, och jag har bara en höstjacka och har klantigt nog slarvat bort både vantar och halsduk under de sista dagarna. Och skorna jag använder stänger typ in kylan eller något så mina fötter kändes som isklumpar. En annan kille där såg nog att jag frös för han erbjöd mig sina hanskar. Så jag fick det lite varmare och han fick frysa istället... bra deal tycker jag ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0