Snart får jag äntligen mörker och kyla....

Nu är det alltså inte länge kvar till jul, och jag har fortfarande inte sett snö! En morgon kunde man i vissa skuggiga hörn se lite blask som tydde på att det varit snö, men annars har jag inte ens varit nära att se snö här! Jag kan ju också tillägga att morgonen där det på vissa ställen fanns blask, var de genast framme och både sandade och saltade. Snöoväder för Paris!
 
Därför är jag i stort behov av vinter och snö, och speciellt viktigt är det naturligtvis att det är snö på julafton. Så den senaste veckan har jag totalknarkat smhi's och yr.no's väderrapporter. Nu börjar jag känna mig lite lugn för båda två har hela tiden sagt att det ska vara minusgrader vid jul! Puha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0