Virrig, virrigare, Thobias

 
 
Jag är SÅ virrig!! När jag var i Madrid köpte jag ett par vantar. När jag flög från Madrid hade jag redan tappat bort dem. Två dagar efter tappade jag bort min halsduk. I onsdags köpte jag ett kopieringskort. När jag kollade 10 min senare vart jag lagt det hittade jag det inte eftersom jag slarvat bort det. Och idag har jag upptäckt att mitt kort till CNSMP är borta! Jag har letat flera gånger i väskan, plånboken och mitt rum men det finns inte! Och utan det kortet har jag inte tillgång till övningsrum och bibliotek. Jag kan inte förstå vart det är! Jag hade det igår! Det enda jag kan tänka mig är att kortet glidit ur plånboken när jag tagit ut mitt kontokort. 
 
Så idag, eftersom jag inte hade något kort, fick jag öva trombon på en toalett på skolan! Imorgon får jag gå och snacka med någon ansvarig och höra hur jag ska göra för att få nytt kort. Jag kommer säkert få en utskällning... suck!! Jag börjar inse hur det känns att vara Daniel Karlsson!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0