Kurvan pekar uppåt i brist på utrymme nedåt

 
De senaste veckorna har det gått ganska bra att spela, även när jag spelat upp för de andra trombonisterna. Det har inte gått extremt bra, men ändå hyffsat. Så jag har fått höra både från min lärare, pianisten och de andra trombonisterna att jag har utvecklats otroligt mycket sedan starten. Phytt heller! "Utveckligen" som de hör beror ju på att jag de första veckorna var nervös som en högstadieelev som ska redovisa, och spelade som en tondöv elefant! Om man börjar på 0 kan det ju nästan inte gå åt något annat håll än uppåt! Såklart har jag utvecklats det kan jag själv märka, men tyvärr tror jag att det mesta av utvecklingen de hör bara beror på mindre nervositet. Men hur som helst är det ju skönt att det går bättre, och att klara att behärska nervositet är ju också en slagt utveckling. Summan av kardemumman är att det är kul att spela trombon!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Bra. Det var på tiden att den där nervositeten släppte lite så du hinner lära dig något innan du ska åka ifrån Paris. Inte lång tid kvar nu ;) Viktigt att du också visar de andra vad du går i så du sätter lite respekt i dem ;) ;) ;)

Svar: Haha, ja jag tycker också det var på tiden! =) Men jo, nu känns det bra med spelandet. Jag försöker sätta respekt i dem så gott det går, men det är svårt när det finns folk i klassen som spelar som idioter (positivt)
Thobias Nilsson

2012-11-27 @ 10:03:48
Postat av: Cecilia

*går för, menar jag ju så klart

Svar: Haha... ja för vad jag går i kan de nog se ändå =)
Thobias Nilsson

2012-11-27 @ 10:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0