Här ska ni få se två högklassiga bilder

Den första bilden visar att jag har blivit med gigbag! Efter att ha spelat trombon i 12,5 år och kånkat på mitt hardcase nästan varje dag har jag äntligen skaffat en gigbag som jag kan ha på ryggen. Det var ju på tiden! =) Den ska även få tjäna som resväska när jag åker hem till Sverige, dock inte för trombonen, för även om den är stabil vill jag inte att min trombon ska flyga i den. 
 
Den andra bilden visar vad som händer med en lök när man glömmer den. Jag hade lagt in en halv lök i skåpet och tänkt att jag skulle använda den till mat så fort som möjligt. Men den blev bortglömd och idag när jag hittade den var den på väg att skapa nytt liv! För er info kan jag berätta att jag valde att använda en annan lök istället!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0