Bara en månad kvar... svälj!

Gick förbi en restaurang idag som hade en levande dromedar med sin skötare framför ingången. Det var någon libanesisk restaurang tror jag, så det skulle väl skapa en bra atmosfär, men lite udda att se en dromedar mitt inne i Paris!
 
Sedan gick jag förbi stadshuset och såg att de hade satt upp en skridskobana där. Jag älskar skridskobanor för det ser alltid så härligt och roligt ut, och extra härligt är det när det är mitt inne i en stadsmiljö. Det är samma med den i Kungsträdgården. Men jag har inga skridskor och pallar inte hyra... =)
 
Om exakt en månad har mitt flyg från Paris, precis landat på Arlanda. Helt sjukt att det bara är en månad kvar i Paris :S Jag längtar till Stockholm, men vill inte från Paris. Hade varit skönt om städerna låg precis rygg i rygg med varandra, men så är det ju inte. Jaja, jag får försöka njuta 100% av sista månaden här och sen ska det nog bli skönt att komma till Sverige igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0