Flaggan nått sitt mål

Idag skickade en trombonist från Paris en bild på flaggan jag skickat ned till min avistalärare, tillsammans med avistaläraren i egen hög person! Nu vet jag alltså att den kommit fram och den har till och med fått den ärofyllda platsen ovanför Christian Lindberg i trombonsalen. Det känns bra! =) Jag saknar avisalektionerna och avistaläraren! :D 
 
Annars har väl ingen missat att det kommit en hel del snö de sista dagarna. Härligt tycker jag! Här ser ni en bild när det började snöa inne i stan. 
 
Och i Flemingsberg blev det så fint och mysigt! Jag älskar snö! Våren får gärna komma snart, men om värmen bestämt sig för att vänta kan det lika gärna vara minusgrader och snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0