Fredag i 3 punkter

Tre korta grejer bara!
1. Ikväll spelade vi första operaföreställningen. Egentligen var det genrep med publig, men salen var fylld, vi hade konsertkläder och efteråt bjöd de på champagne så det kändes ganska seriöst. Konserten gick bra, men på ett ställe där det var helt tysst lostnade min sordin och det smällde till ordentligt!
 
2. Jag har blivit medlem på ett gym och börjat träna igen. Men ett träningspass ska kompenseras så efteråt har jag köpt chokladkaka och gjort pizza till kvällsmat... jaja, bättre lycka nästa gång!
 
3. Igår hände det bästa som hänt sedan ketchup. Coop öppnade en butik på centralen, precis mellan stresstunneln och pendeltågen, som har öppet 06:00 - 23:30. Sjukt praktiskt om man ändå har väntetid till tåg eller när man åker hem för sent för att handla på pulsen. 
 
4. Ok, det blev en fjärde också. Imorn ska vi ha en friluftsdag och innan det ska jag hinna öva trombon så jag kommer vara tvungen att gå upp jättetidigt så jag kan vara på Ackis 9:15 när det öppnar... Suck! Borde alltså sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0