Det är lite full rulle nu!

Jag vet att jag är lite dålig på att skriva här. Men jag har helt enkelt haft och har fortfarande så otroligt mycket nu. Förra onsdagen hade jag slutexamen i gehör, i fredags hade jag provspelning på operan, hela lördagen och söndagen var jag borta. I måndags skulle jag lämna in en musikhistorieuppgift, igår och idag har jag spelat diplomeringar i stadshuset, på fredag ska jag spela på en diplomering på universitetet, i helgen har jag besök, på måndag har jag terminsprovet i trombon, på tisdag åker jag till Umeå och på onsdag har jag provspelning i Umeå. Och till allt ska det ju naturligtvis repas en hel del. Jag menar inte att ni ska tycka synd om mig, för alla studenter har det nog ungefär likadant. Men det förklarar den dåliga uppdateringen här =)
 
Men här är lite bilder från i lördags när jag var på årliga grillfesten hos Borgström. Krocketmatchen blev blodigt allvar där allt gick ut på att inte förlora över laget som Marcus var med i. Som ni säkert alla förstod vann jag och Mattias över honom! 
 
Vi fick också en hel del onyttigt, vilket aldrig sitter fel. Det var en trevlig kväll, och för en gång skull kunde man faktiskt ta sig från Uppsala till Stockholm. Förra gången satt vi fast i Uppsala i 2h innan vi fick köpa ny biljett på ett annat tåg. Men nu har ju pendeln börjat gå till Uppsala så nu kan man äntligen ta sig hem ;)
 
Här kommer lite exempel på musik som jag spelat de sista dagarna. 
 
Eller den här lilla mysiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0