Söderhamn - Bollnäs

I helgen var jag som sagt på en liten miniturné till Söderhamn och Bollnäs, med stora brasset från KMH. Det var en trevlig liten turné och det blev bra trots att det var flera sjuka och skadade. Söderhamn visade sig också vara en finare stad än jag hade trott. 
 
På lördagkvällen spelade vi konsert i den här kyrkan och på söndagen var vi med och spelade till högsmässan i samma kyrka innan vi åkte till Bollnäs och spelade i en annan kyrka. 
 
Alla mål mat åts på samma pizzeria, som var otroligt långsam på att få fram maten i tid! Men Gustav verkade inte vara ledsen för det!
 
Det var underbart landskap på vägen från Hälsingland till Stockholm och jag hade god lust att fota, men tyvärr verkade de andra inte lika sugna på att stanna och låta mig fota, så jag fick nöja mig med ett foto från bussen, med fönsterreflexer och allt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0